בלונים לברית מילה – לאירוע מיוחד

שתף בפייסבוק
שתף בוואטצאפ
שתף בפינטרסט

ברית מילה זה אירוע מיוחד ומרגש, שאין ספק שיישאר איתכם ועם האורחים שלכם גם במשך שנים רבות אחריו. אנו באלי בלונים מספקים שירותי עיצוב בלונים לברית, ורואים זכות בלהיות מעורבים באירוע זה. אנו שמחים לעזור ללקוחותינו לעבור את אחת מאבני הדרך הזכורות ביותר

עיצוב בלונים מותאם אישית לברית מילה

בין אם נולד לכם בן ואתם מתכננים ברית מילה, או לחילופין חוגגים את לידתה של הבת החדשה באירוע של בריתה, שירותי עיצוב הבלונים היוקרתי המותאם אישית שלנו כולל עיצוב, תכנון, יצירה והתקנה של עיצוב בלונים מרשים בהתאם לדרישותיכם המדויקות. הצוות המיומן שלנו ישוחח איתכם לפני האירוע, יבין מה הרצון שלכם ומה הסגנון של האירוע, ויתכנן את עיצוב הבלונים המושלם עבורכם.

בין אם אתם זקוקים לזרי בלונים, קשתות, בלונים התלויים מהתקרה, תפאורות, עמודים, מסגרת לתמונה, או משהו אחר לגמרי, אנו יכולים ליצור כל דבר שתרצו בכדי לספק את עיצוב הבלונים של החלומות שלכם.

סוגי עיצוב בלונים לברית

כאשר אנחנו מתכננים עיצוב בלונים לאירוע, אנו מציגים בפני הלקוחות שלנו רעיונות מגוונים ודוגמאות לעבודות קודמות שלנו. נפרט כאן על כמה מסוגי העיצוב שלנו.

קשתות בלונים ועמודים

העבודה של אלי בלונים הופכת להרבה יותר מלהיבה כאשר משתמשים בדפוסים מעוצבים וסוגי בלונים שונים. יצירת קשתות או עמודים מבלונים היא דרך מהנה להפוך את החגיגה שלכם למרשים יותר. הצוות של אלי בלונים יכול ליצור קשתות ועמודי בלונים יפים לכל אירוע.

מיצג בלונים למרכז האירוע

מיצג בלונים המוצג במרכז האירוע יכול להיות דרך מקורית ויפה להראות את נושא האירוע, במידה ויש קונספט ספציפי לברית המילה. מפשוטים למורכבים, מיצגי בלונים מרכזיים יכולים גם להיות מונחים על כל אחד משולחנות האירוע.

פסלים מבלונים

בלונים זה דרך נהדרת ליצור אווירה חגיגית ומיוחדת, ואין דבר מרשים יותר מפסל ייחודי שמורכב אך ורק מבלונים. תוכלו לעשות סיעור מוחין ביחד עם צוות אלי בלונים על מנת להבין איזה פסל יתאים לאירוע שלכם, ואנו מבטיחים שהוא ישדרג את עיצוב האירוע באופן משמעותי.

בלונים מהתקרה

אנחנו באלי בלונים מהווים המומחים לבלונים מהתקרה, הקישוט החגיגי והמרשים. בלונים שתלויים מתקרת אולם האירועים הן דבר נהדרת להראות כי אתם חוגגים כאן אירוע מיוחד, להחדיר אווירה זו לאורחים וכך להעלות את מצב הרוח של החוגגים.

עיצוב אולם מקיף

תוכלו גם לתת למומחים של אלי בלונים חופש אמנותי מלא ולאפשר מהם לעצב את האולם לחלוטין. אנו מבטיחים שהתוצאה תהיה מרשימה וחגיגית במיוחד.

מסגרות תמונה ותחנות סלפי

מסגרות תמונה ותחנות סלפי מבלונים יכולות להוות תוספת נהדרת לברית המילה, ולספק תזכורת חזותית מאוד לאירוע. זוהי דרך מגניבה לעצב בה בלונים לברית, אשר תגרום לכל האורחים לרצות להצטלם לידה.

קירות ומנהרות מבלונים

קבלו את האורחים שלכם עם מנהרת בלונים ענקית או קיר בלונים. קיר ייצור תפאורה מעולה ליצירת תמונות מדהימות מהאירוע, בעוד שמנהרה היא דרך עיצוב בלונים ייחודית שיוצרת כניסה מפוארת מאוד אל תוך האירוע לכל האורחים.

טיפים לקבלת סידור הבלונים המושלם לאירוע הבא שלכם

ישנם צעדים רבים שתוכלו לנקוט בכדי להפיק יותר מההזמנה שלך לעיצוב בלונים. אנו ממליצים שתזכרו את העצות הבאות בנוגע לסידור בלונים לברית:

  • קבלו השראה: אם אתם חדשים בעולם עיצוב הבלונים, אתם עלולים להרגיש המומים מהאפשרויות הרבות שאנו מספקים ללקוחותינו. כדי לקבל היקף מלא של מה שאנו מציעים, אנו ממליצים לכם להסתכל באתר ולראות איזה מהעיצובים שלנו הם המועדפים עליכם.
  • הזמינו מראש: לאחר שתסגרו את היום והשעה של האירוע, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו כדי לשריין את ההזמנה. סידור מראש זה מבטיח שנוכל להתחייב לספק לכם עיצוב בלונים מדהים ביום המיוחד שלכם.

חשבו על צבע: כשאתם מתכננים ברית, קריטי

עיצוב בלונים לברית מזמינים רק מאלי בלונים!

אין מה להתלבט יותר, סידורי בלונים קונים רק מהמומחים בתחום. אנו באלי בלונים בעלי ניסיון של שנים רבות ויודעים לעצב בלונים בצורה המתאימה ביותר לכל לקוח. התקשרו עוד היום ואנו מתחייבים שלא תתאכזבו.

לקבלת פרטים נוספים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים \ לקבל הצעת מחיר? 

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו לחברים!

מחפשים בלונים לאירועים? עיצוב חדר בלונים? בלונים לבר מצווה?